• facebook
  • twitter
  • linkedin
  • instagram
  • art

JEAN II D’ALBRET (1469-1516) Roi de Navarre.…

Lot 795
1 000 - 1 500 €
Résultats avec frais
Résultat: 1 430 €

JEAN II D’ALBRET (1469-1516) Roi de Navarre.…

JEAN II D’ALBRET (1469-1516) Roi de Navarre.
L.S. avec compliment autographe « le tout vre bon cousin Jehan », Paris 2 mai [vers 1512], à LOUISE DE SAVOIE ; 1 page in-4, adresse « A Madame ma cousine Madame de Savoye » avec trace de cachet de cire rouge (un coin déchiré sans perte de texte, mouillure).

Après la conquête de la partie espagnole du royaume de Navarre par Ferdinand II d’Aragon, Jean d’Albret demande de l’aide à Louise de Savoie, alors régente de France, pour tenter de récupérer son royaume.
« Madame ma cousine, Jay este tresaise et bien joyeulx de l’alliance amitié et bonne confederation qui a esté accordee et passee entre monsgr le Roy et monsgr mon cousin le prince de Castille ayant espoir que acause dicelle Dieu en sera mieulx servy et toute la chrestienté en pourra demourer en plus grand repoz et paciffication et que leurs amis et alliez en demoureront en plus grand seurté. […] vous estez assez advertie de linjuste occupation qui ma esté faicte de mon Royaulme, pourquoy vous prie que pour la singuliere affection que tousjours vous a pleu avoir en mes affaires vueillez tenir main a vous employer ace que icelluy me soit rendu et restitué et me obligerez de mieulx en mieulx a vous faire service ainsi que en ay le vouloir »…
Mes ordres d'achat
Informations sur la vente
Conditions de ventes
Retourner au catalogue